Nazaj na Siol.net

TELEKOM SLOVENIJE

Rabuza

Torek,
14. 3. 2017,
9.56

Osveženo pred

6 let, 6 mesecev

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,83

Natisni članek

Marko Grgurevič Kickstarter

Torek, 14. 3. 2017, 9.56

6 let, 6 mesecev

Slovenec z računalniško igro postal hit na Kickstarterju

Rabuza

Termometer prikazuje, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Termometer prikaže, kako vroč je članek. Skupni seštevek je kombinacija števila klikov in komentarjev.

Thermometer Blue 0,83
Mordhau | Foto Facebook

Foto: Facebook

Računalniška igra Mordhau, ki jo je na platformi za množično financiranje Kickstarter prijavil strokovnjak za razvoj računalniških iger Marko Grgurevič, je v šestih dneh zbrala že več kot 142 tisoč evrov (152 tisoč dolarjev).

Mednarodno ekipo, ki stoji za igro Mordhau, ob Slovencu sestavljajo še Španci, Poljaki, Avstrijci, Nemci, Švedi in Kanadčani, ki so združeni v Triterionu.

Igro so na platformo za množično financiranje prijavili za dan žena, 8. marca, in v le enem dnevu dosegli zastavljeni cilj 80 tisoč dolarjev. Trenutno so 24 dni pred koncem kampanje presegli 150 tisoč dolarjev (141 tisoč evrov), projekt pa je podprlo več kot 2.500 ljudi.


Slovenski startupi v zadnjem letu zbrali 1,8 milijona evrov 


 

Kaj je Mordhau?

Mordhau je računalniška igra, postavljena v srednjeveški čas, ki jo lahko igra do 64 igralcev. Igralci se med seboj bojujejo na različnih ozemljih po metodah srednjeveških bojev – s pehotami, konjenicami …

Za zdaj je predvidena le različica za računalnike z operacijskim sistemom Windows, v prihodnosti pa bodo morda sledile še različice za druge operacijske sisteme.

Tri leta delali povsem zastonj

Idejo za igro je Marko Grgurevič, doktorski študent računalništva in informatike ter asistent na Fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije Univerze na Primorskem, dobil leta 2014.

Tri leta so delali povsem zastonj in ob prijavi kampanje so že imeli delujočo igro. Denar, zbran s pomočjo Kickstarterja, bo šel predvsem za kritje birokratskih stroškov, je v pogovoru za Primorske novice povedal Grgurevič, ki se z računalniškimi igrami in programiranjem ukvarja že od otroštva.

 

Ne spreglejte