Kakšno bi bilo življenje v svetu, kjer veljajo zakoni iz računalniških iger

Ena od zanimivejših razprav na spletnem forumu Askreddit se je razvila, ko je nekdo druge uporabnike vprašal: "Kateri je vaš najljubši primer logike, ki jo uporabljajo videoigre?" To je nekaj najbolj zabavnih in popolnoma nelogičnih zakonitosti iz videoiger.

Kako preživeti utopitev

V igrah Fallout 3 in Fallout: New Vegas ti lahko med potapljanjem zmanjka kisika, zaradi česar začneš izgubljati življenjske točke. Povrneš si jih lahko tako, da med potapljanjem spiješ steklenico vode, ki ima zmožnost obnavljanja zdravja. Utopitvi se v Falloutu torej izogneš tako, da piješ vodo. V igrah Fallout 3 in Fallout: New Vegas ti lahko med potapljanjem zmanjka kisika, zaradi česar začneš izgubljati življenjske točke. Povrneš si jih lahko tako, da med potapljanjem spiješ steklenico vode, ki ima zmožnost obnavljanja zdravja. Utopitvi se v Falloutu torej izogneš tako, da piješ vodo.

Kdo vas ne sme videti pri zločinu

Preden je razvijalec Bethesda izdal popravek, te je v igri The Elder Scrolls V: Skyrim pri kaznivem dejanju lahko zasačila in oblastem tvoj zločin prijavila kokoš. Preden je razvijalec Bethesda izdal popravek, te je v igri The Elder Scrolls V: Skyrim pri kaznivem dejanju lahko zasačila in oblastem tvoj zločin prijavila kokoš.

Preberi več: The Elder Scrolls V: Skyrim


Kako si lahko ugled povrne tudi največji kriminalec

"Dober dan, gospod. Pomorili ste pol mesta, med drugim tudi mojo ženo in vse naše kokoši, a pravkar sem vas videl, da ste pri stražarju poravnali kazen za vaše zločine, zato proti vam ne kuham nobene zamere, ste namreč zgleden član družbe. Lep dan še naprej." Tudi Skyrim. "Dober dan, gospod. Pomorili ste pol mesta, med drugim tudi mojo ženo in vse naše kokoši, a pravkar sem vas videl, da ste pri stražarju poravnali kazen za vaše zločine, zato proti vam ne kuham nobene zamere, ste namreč zgleden član družbe. Lep dan še naprej." Tudi Skyrim.

"Morda je bil samo veter"

Še ena cvetka iz igre The Elder Scrolls V: Skyrim. Če z lokom banditu meriš v čelo in se nato skriješ, te bo nekaj časa aktivno iskal, nato pa se vdal in dogodek medtem, ko mu iz čela štrli puščica, komentiral z "hmm, verjetno si stvari samo domišljam". Še ena cvetka iz igre The Elder Scrolls V: Skyrim. Če z lokom banditu meriš v čelo in se nato skriješ, te bo nekaj časa aktivno iskal, nato pa se vdal in dogodek medtem, ko mu iz čela štrli puščica, komentiral z "hmm, verjetno si stvari samo domišljam".

Padec iz 20. nadstropja je usoden, iz 19. pa ne

Tega je kriva marsikatera videoigra: skoči s previsokega mesta in pristanka ne boš preživel. A odrini se samo en centimeter nižje in s teboj bo vse v redu. Tole je sicer prizor iz igre Mirror's Edge. Tega je kriva marsikatera videoigra: skoči s previsokega mesta in pristanka ne boš preživel. A odrini se samo en centimeter nižje in s teboj bo vse v redu. Tole je sicer prizor iz igre Mirror's Edge.

"Dobro jutro, gospod policist"

Policijska logika iz serije Grand Theft Auto: mimo policista se lahko na ulici sprehodimo z bazuko na rami, pa ne bo niti trenil z očesom. Če se odbijač našega avtomobila po nesreči poljubi z odbijačem policijskega avtomobila, pa bomo čez deset sekund bežali pred petimi patruljami in helikopterjem. Policijska logika iz serije Grand Theft Auto: mimo policista se lahko na ulici sprehodimo z bazuko na rami, pa ne bo niti trenil z očesom. Če se odbijač našega avtomobila po nesreči poljubi z odbijačem policijskega avtomobila, pa bomo čez deset sekund bežali pred petimi patruljami in helikopterjem.

Smrt ti vzame največ eno popoldne

Še en primer iz Grand Theft Auta: ne skrbite, če vas do smrti povozi vlak, če vas ustreli mimoidoči gangster ali pa če po skoku iz reaktivca brez padala pristanete na betonu. Čez nekaj ur boste že odkorakali iz bolnišnice, bolelo vas ne bo nič, le vaša denarnica bo tanjša za nekaj desetakov. Še en primer iz Grand Theft Auta: ne skrbite, če vas do smrti povozi vlak, če vas ustreli mimoidoči gangster ali pa če po skoku iz reaktivca brez padala pristanete na betonu. Čez nekaj ur boste že odkorakali iz bolnišnice, bolelo vas ne bo nič, le vaša denarnica bo tanjša za nekaj desetakov.

Najbolj neuničljiva stvar, kar jih obstaja: zaklenjena vrata

V mnogo domišljijskih igrah stopimo v škornje junaka, ki lastnoročno opravi s celimi armadami nasprotnikov. A če se znajde pred preperelimi zaklenjenimi vrati, igra pa pravi, da je za odprtje vrat potreben ključ, bodo vrata brez njega ostala zaprta, pa čeprav lahko junak z enim udarcem v pozabo pošlje najsilnejše starodavne demone. V mnogo domišljijskih igrah stopimo v škornje junaka, ki lastnoročno opravi s celimi armadami nasprotnikov. A če se znajde pred preperelimi zaklenjenimi vrati, igra pa pravi, da je za odprtje vrat potreben ključ, bodo vrata brez njega ostala zaprta, pa čeprav lahko junak z enim udarcem v pozabo pošlje najsilnejše starodavne demone.

"Ali je znorel?"

Odzivi mimoidočih meščanov na naše akrobacije v igrah Assassin's Creed so lahko zelo zabavni: če skočimo z vrha katedrale in mojstrsko pristanemo v kopici sena, se ne bo za nami obrnila niti ena glava, čim pa na tržnici preskočimo pol metra visoko oviro, se že zaslišijo vzkliki: "Ali je znorel?!" Odzivi mimoidočih meščanov na naše akrobacije v igrah Assassin's Creed so lahko zelo zabavni: če skočimo z vrha katedrale in mojstrsko pristanemo v kopici sena, se ne bo za nami obrnila niti ena glava, čim pa na tržnici preskočimo pol metra visoko oviro, se že zaslišijo vzkliki: "Ali je znorel?!"

Kolateralna škoda

V igri L.A. Noire prevzamemo vlogo detektiva. Ena od nalog nas odpelje preiskovat prometno nesrečo, v kateri je nekdo povozil pešča in pobegnil. Med vožnjo do kraja nesreče lahko sami povozimo na ducate pešcev, pa njihovih smrti nato ne bo preiskoval nihče. V igri L.A. Noire prevzamemo vlogo detektiva. Ena od nalog nas odpelje preiskovat prometno nesrečo, v kateri je nekdo povozil pešča in pobegnil. Med vožnjo do kraja nesreče lahko sami povozimo na ducate pešcev, pa njihovih smrti nato ne bo preiskoval nihče.

Kako shujšati s prenažiranjem

Še enkrat omenimo Skyrim. Če junak v inventarju nosi preveč stvari in je zato pretežak za normalno hitro premikanje, lahko to težavo reši tako, da poje in popije za sto kilogramov hrane in čarobnih napojev, ki jih nosi s sabo v malhi. Takoj bo namreč tehtal sto kilogramov manj. Še enkrat omenimo Skyrim. Če junak v inventarju nosi preveč stvari in je zato pretežak za normalno hitro premikanje, lahko to težavo reši tako, da poje in popije za sto kilogramov hrane in čarobnih napojev, ki jih nosi s sabo v malhi. Takoj bo namreč tehtal sto kilogramov manj.

Paradoks železnih čevljev Podoben primer iz igre Legend of Zelda: če skočiš v vodo in imaš obute železne škornje, ti igra sporoči, da si pretežak za plavanje. Če škornje nato sezuješ in jih pospraviš v nahrbtnik, pa si naenkrat dovolj lahek za plavanje. Z železnimi čevlji Link, glavni junak iger Zelda, prav tako ne more teči, brez težav pa v njih dela salte.  |  Foto: Awkward Zombie Podoben primer iz igre Legend of Zelda: če skočiš v vodo in imaš obute železne škornje, ti igra sporoči, da si pretežak za plavanje. Če škornje nato sezuješ in jih pospraviš v nahrbtnik, pa si naenkrat dovolj lahek za plavanje. Z železnimi čevlji Link, glavni junak iger Zelda, prav tako ne more teči, brez težav pa v njih dela salte. | Foto: Awkward Zombie

Preberi tudi: Najboljše videoigre, ki še izidejo v letu 2017

Sorodne vsebine

Komentarji

1
  • benis.zilavec / 14.05.2017. ob 21:53

    Pa naj vas cenene in pogrošne SIOL "novinarje" - nekaj gleda. Članek ima naslov "Kakšno bi bilo življenje v svetu, kjer veljajo zakoni iz računalniških iger" na uvodni strani pa napišete "Iz reaktivca .... " - kdo potrebuje takšen lov na klike z zavajanjem. Zato sploh še redko pridem na vašo stran in vedno več jih poznam, ki rečejo samo še "SIOL - eh, brezveze".

Pridružite se razpravi!
Za komentar se prijavite tukaj. Strinjam se s pogoji uporabe.

Popularno

Vroči članki

Najbolj brano